ساعت هوشمند سونی مبتنی بر اندروید و اتصال آن به گوشی اندرویدتان!


جهان اطلاعات

جدیدترین مطالب علمی، فناوری وکاربردی جهان

ساعت هوشمند سونی، وسیله ای کوچک و مبتنی بر اندروید است که با وصل شدن به بند همراه آن می‌تواند به یک گوشی هوشمند، تبدیل شود.

این دستگاه می‌تواند از طریق بلوتوث به گوشی اندرویدی داخل جیبتان وصل شود و بسیاری از کارها اعم از خواندن پیام ها و ایمیل ها و چک کردن شبکه‌های اجتماعی از طریق آن بدون آنکه گوشی را از جیبتان خارج کنید انجام شود.

smartwatch main image 620x440 ساعت هوشمند سونی مبتنی بر اندروید و اتصال آن به گوشی اندرویدتان!

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ZoomIT، برای یک طرفدار اندروید که همه نوع محصول اندرویدی دارد، یک ساعت هوشمند اندرویدی نیز می‌تواند جذاب باشد. یک ساعت مچی اندرویدی که از طریق بلوتوث می‌تواند به گوشی هوشمند گوگلی‌تان متصل شود.

پل همنت، رئیس واحد خدمات مشتریان آمریکای شمالی بخش ارتباطات موبایل سونی گفت: ساعت هوشمند اولین محصول جانبی هوشمندی است که به صورت یکپارچه به گوشی هوشمند متصل شده و دسترسی و تجربه کاربری آن را گسترش می‌دهد.

smartwatch message image 940x2701 ساعت هوشمند سونی مبتنی بر اندروید و اتصال آن به گوشی اندرویدتان!

ساعت هوشمند که هدف طراحی آن استفاده از چند نمایشگر می‌باشد، دسترسی به محتوا و سرگرمی را در حال حرکت و به صورت زنده فراهم می‌کند.

سونی می‌گوید که ساعت هوشمندش ضد گرد‌و‌غبار و ضد‌ لک است. این محصول به همراه یک بند مچی لاستیکی مشکی ارائه می‌شود ولی می‌توانید پنج رنگ دیگر آن (صورتی، سفید، سبز نعناعی، خاکستری و آبی) را نیز به انتخاب خود خریداری نمایید.

این وسیله از طریق USB شارژ می‌شود، تا ۴ روز شارژ نگه می‌دارد و با دستگاه‌های مجهز به اندروید نسخه ۲٫۱ به بالا کار می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 16:18| توسط حسین رستمی زاده|















قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت